Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

6. rujna 2011.

MICIN KREATIVNI NERED

Kreativni nered mi je tako prekokrasna fraza iza koje se u mom slučaju krije hrpetina drloga..
Zaista se trudim držati sve u redu ali nekako kada me uhvati manija stvaranja,samo sve leti oko mene i ostaje takav nered da ja na kraju dana užasno "hrabro" pobjegnem iz radione::)
I onaaaaaaaak,poonekad ipak nešto malo dovedem u red i budem preprezadovoljna,mada znam da će sve to biti kratkog daha!!

Ove tri bočice mi je poklonila moja frendica koja je manijak za kavu,a meni su poslužile za dio gumbeka i pribadača i iglica...
Gumbeke i ostalu pozamanteriju po simboličnim cijenama možete nabaviti kod naše Andreice-Lom torbe

                                                     Lijepo molim da se NE primjeti
                                           kako su pribadačice sortirane po bojama:::)
                                                   ma uopće nisam opsesivna za boje............
                                         


                                                        ovo je samo djelić drloga....


                                             a pomoćnika g.Medenog već dobro poznajete...
                                                        bez  njega cijeli ovaj posao bi propao!!

 
                                                                    uredna kutijica....


                                                          hrpa drvenih špulica koje su
                                                          naravno Micanovo djelo:::)

                                                         sve je urednoooooo složeno....
                                                      i naravno sve su pribadače bijele
                                                           hmmmmmm,ma baš čudno::)

                      Eh,a kako sada da Micanu kažem da mi još treba 368 špulica?????
                                     mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu::::)

Broj komentara: 12:

  1. Svaka čast,to se zove organizacija i urednost, bravo!

    Kiss i mjau:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve si to lijepo posložila (uopće pa nisi opsesivna za boje), ali 368 špulica? Jadan Mican:::))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Divnoooooo je sve to napravljeno!!!!! Tak pedantno i uredno :)) Ali draga moja ak nema kreativnog nereda onda nema ni "proizvodnje" barem kod mene :))))))
    Znaš zavidim ti na pomagačima g. Micanu i g.Medenom :)
    Sad malo odmorite, popite kavicu (ti i g.Mican), a g.Medenom nešto po njegovom guštu:))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha, da nemaš slučajno opsesivno kompulzivni poremećaj? Ja ga imam: sve knjige i bilježnice mi moraju biti složene po veličini i ravno kao na špagu, o ormaru i ostalim stvarima da i ne govorim...
    A Mican će biti "oduševljen" kad mu saopčiš veselu vijest.. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđaju mi se staklenke s gumbićima i čepom od jastučića za iglice..skoro sve na jednom mjestu :D

    OdgovoriIzbriši
  6. dlicno sis ve spremila;) Ti cesto koristis tako malecke stvari zamisli da nisu organizovano.Bio bi mjau mnogo duzi;))

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš tako, Mican će da popi.....
    Al sve za ljubav!!!
    hvala na linku i lijepo si ti to sve uredila!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. super ideja za dugmiće, a nered koji spominješ jako poznata stvar... :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožavam ove kreativne nerede. Mico pozdrav iz Splita!

    OdgovoriIzbriši
  10. jako mi se sviđa vaš rad, pozdravi!! :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. E to ja zovem pospremačinom! :)
    Ljubomorna sam na špulice! :(

    OdgovoriIzbriši