Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

1. rujna 2011.

MICA U ĐURI...

 
Jednog lijepog dana posjetila je Mica svog Micana na poslu,i usput su nastale ove sličkice..
Tvornica "Đuro Đaković" nekada je bila gigant,te samim time vrlo važna za Slavonski Brod jer nije bilo niti jedne obitelji na ovom području iz koje bar netko nije radio u Đuri...
Danas je to sve drugačije,ali ipak ostalo je par zanimljivosti koje bih vam rado pokazala,jer sam bila oduševljena kada sam ove simpatične ogromne igračke vidjela uživo:::)


                                                            Evo me prvo kod Micana...

                                                            Ovo je Spinner-CNC tokarski stroj
                                                         na kojem Mican pravi  programe
                                                            a onda ovaj prepametni strojček napravi
                                                                         sve zadano....

                                             Nema slova-same brojke i oznake-čisti užassssssss
                                        a Micanu svaka čast jer je vrlo cijenjen kao stručnjak!!!
                                                   morala sam malo pikati po gumbekima
                                                             ali sve je O.K.- strojček još radi!!!



                             Ovo su  slatke malecke igračkice koje su se nekad pravile u Đuri
                                          a sada su samo uspomene na ta davna vremena...

                                             meni je genijalno kako ja ovako ogromantna
                                        izgledam "sitniš" pored lokomotive....hahahahahaaaaaa:::)

 

                                                        Pravili su u Đuri i poznate blue tramvaje
                                            a zamislite da  ih u Slavonskom Brodu NEMA!!!
                                                                           tužno...



                                                  Valjak mi je presladakkkkkkkkkkk....


                                                                    ...a i vlakić!!!



                                               veliki čučuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu pozzz...

                                             mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)

Broj komentara: 10:

  1. Jao ljube a ja sam mislila da ti imas najvise 15 godina..hihi..prvi put te vidim na slikama :))Gledam te pored one lokomotive pa se setih one :" Iz kuce je istrcao na ulicu Iva..."

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatko je sve. Vjerujem da si se izgubila totalno sa onim gumbićima, al skroz je fora. Veliki pozdrav tebi i Micanu!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. joj kako dobro, volim ići u takve pogone, ono kao da ću vidjeti čuda, ali kada nemaš pristup nečemu takvome... baš fora ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. 15 godinica.............pa nisam ja tak stara!!!
    Tek mi je 6 i pol...mjauuuuuuuuuuuuu:::)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jesi luda...čuk-čuk,rekao bi moj Juraj,a bogami i ja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozzz ti leti brzinom vlakića:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Neka si i ti njega malo obišla, zaslužio je, stalno on tebe pomaže, pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  8. Super mi je post i iznenađenje vidjeti te. :) Ja sam te zamišljala kao djevojčurak! :)
    U nostalgiju bih i ja pala kraj svih tih igračkica! :)

    OdgovoriIzbriši