Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

7. rujna 2011.

GODIŠNJI NA SILU...


...zvoni mob svoju poznatu pjesmicu"oko kuće maca prela" u originalnoj izvedbi moga Micana i ja se od danas javljam ovako-"Mica na godišnjem,izvoliteee.."

Bila sam prisiljena poduzeti drastične mjere i dodjeliti si godišnji,jer moja Šefika s narudžbicama nikako da prestane a meni je pala količina  Micitisa cronicusa u venama na nivo opasan za život i pod hitno moram napraviti bar 27 mojih dragih  Micika da dođem u normalu!!!
    Prekokrasno je biti sam svoj gazda iako svatko tko je to probao zna da je to 25 satno radno vrijeme-bez godišnjeg,praznika itd...
Ali ja kao ja,sve moram zakomplicirati i kao da već nemam prepunu glavu svojih idejica uđem u partnerstvo s mojom dugogodišnjom frendicom  koja je otvorila obrt (Šefika ju zovem od milja jer ona to naravno ne voli ...:)  a sve u naivnoj željici da ženici pomognem da probije tržište misleći da ću joj malčice pripomoći dok se ne osamostali??!!
 Dakle drage moje bloggerice- 4 puna mjeseca ona ne prestaje  sa svakodnevnim namišljavanje svega i svačega i ja sam jednostavno danas uzela godišnji odmor jer to više nije za trpjeti!!!
Smije se moja Šefika i kaže samo neka se ja nadam godišnjem,ali totalka je na ledu jer mooooram malo raditi moje Micike da dođem k sebi....
Evo dio sličkica kao dokazni materijal pa vidite kako je meni...



















                                            mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)

4 komentara:

  1. Jedan potpuno nnovi oddmak-kako to trpi modni mačak?

    OdgovoriIzbriši
  2. Bože kako je slatko , pa ove vrućine ni malo nisu uticale na maštu micike ... sve sam lepo pregledala i kao obično divila se ....poooooozzzzz

    OdgovoriIzbriši