Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

28. lipnja 2011.

LAVANDAAAAA....


                 Sve što vidite je handmade-i moj vam je savjet ne pokušavajte to sami kod kuće,a vaši prsteki će vam vječno biti zahvalni.....:::)

                                   Lavanda je naša posadili smo je prije par godinica i super nam uspjeva
                                                                   a još ljepše miriše!!
                                    







































                                             
                                                               BIJELI  ANGELI

                                                           KUKIČANE   NAUŠNICE

                                                                      RIBICEEEEE....

                                                                     ...I  ŽAGERI...


                                                  mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)

Broj komentara: 16:

  1. Jako su mi slatke cipelice.. Nešto drugačije! Pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme koliko ljepote. Sve mi je odlično. Ali čizmice, prepredobro. Bravo! ljubi prstiće svoje vrijedne.

    OdgovoriIzbriši
  3. kakve mirisne i prekrasne stvari ti stvaraš :) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uibiceee zubice heklice, aaa, pregenijalne su XD ostalo je prelijepo, čim sam otvorila post mi je zamirišala lavanda :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve, baš sve ti je super, anđeli su božanski, a cipelice...ma one su najjače:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Toliko raznolikih, prelijepih stvari si napravila, svaka cast draga:-))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. zamirisalo je i do mene i spojilo se s mojom lavandom. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  8. Lavandu imam i ja u basti i ne samo da divno mirise nego raste u mnogim divnim bojama.Ovakve (ili sl) kesice sa lavandom pravi i moja mama.Stavljam ih u orman sa odelom i fijoke.E tu ne da samo lepo mirisu nego su odlicne i protiv moljaca,Inace mogu ti reci da ih kupis ovde gotove..kostaju pravo malo bogatstvo:)Svi tvoji radovi su predivni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Isuse,pa ti niš ne spavaš.Ovo sve je divno Mica,divno!A srca i cipelice prepreslatkokupusaste!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ženo micasta, pa jel ti ikad spavaš uopće? pa kad stigneš sve to napraviti? Srčeka su mi nešto prepremedeno, ali oduševile su me ove tvoje cipelice i bočka u haljinici sa šeširom! A totalno sam poludjela za tvojim žabicama! Kak su šik!!! pufasta mijauuu pusika :-)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma sve je tako lavandasto...predivno je...i tako lijepo miriše....pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Obožavam lavandu! Kupili smo ju ove godine i posadili u vrt, nikako da nasm uspije.. Oduševljena sam sa tim malim slatkim vrečicama, kako je lijepo sve našiveno i navezeno..
    Kukičane naušnice su jednostavno savršene, a najviše su mi se dopale ove ribice, predobre su!
    Svaka čast na lijepom radu! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Divnooo, posebno mindjusice hobotnice i lubenice su preslatke!

    OdgovoriIzbriši
  14. objavljeni su swap parovi, pogledaj tko ti je partnerica;

    http://www.medena-craft.com/2011/07/sweet-summer-swap-parovi.html

    OdgovoriIzbriši
  15. Aaaaa, pa kako ja ovo nisam vidjela? Mirisne štikle su zakon! ZAKON!

    OdgovoriIzbriši