Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

1. listopada 2011.

CRO VRNĐARIJE

Radeći na novom proizvodu pokazalo se da nam je potrebno nešto malo ,slatko s CRO-prefixom....
I naravno ja odmah namislim mini nabobane čarapice koje su doslovno 5x5 cm,i torbicu koja nije ništa veća,evo sličkica,i jako me zanimaju vaše konstruktivne kritike!!

                                                             meni su prepremrnjauuuuuuu::)
   
                                                                     slatkiš:::)


Usporedno sa svim ovim mojim novim namišljotinama,svakodnevno napravim minimalno desetak mini šokačkih šeširića jer je za njima velika potražnja,a budući da su moji šeširići proglašeni najsavršenijima,eto neskromno vam pokazujem priznanje koje je šeširić s mojim ručnikom u design by   Šefika dobio priznanje kao jedan od 3 nagrađena suvenira na sajmu u Donjem Miholjcu..
Bole me prsteki,ali ih vrnđam s ponosom:::)


                                                              do čitanja...
                        mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)

1 komentar: