Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

4. listopada 2011.

CRO HOBBY & MEDEK LOVAC


  Nemam puno vremena za moju novu ljubav-amigurume,pa sam napravila samo 2 ,5 komada
Cro-hobby je neponovljiva jer su nogice tako zeznute za raditi da mi je trebalo puuno više vremena i više od ovog mog jednog živca da to napravim.Tako mi i treba kada sam tvrdoglava:::)







Medek je postao lovac s pravim perom na šeširčeku koji je manji od naprstka,i dobio je satensku leptir mašnu jer ga otvara u struku..Nogice su mu malčice čudne ali to vam je takva Micasta vrsta medeka....





Ova navrnđana djevojčica ne spada u amigurume ali sam je morala napraviti jer sam je vidjela kod jedne bloggerice i sva mi je bila mikava i slatkica::::)






Sva sam u biznisu i malo imam vremena za raditi ove slatke stvarčice koje tako volim i pune me energijom....

                               mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu::::)

4 komentara:

  1. Slatke lutkice.Iz licnog iskustva znam da su "zarazne",ali ako su, kad su tako lepe.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka čast! Hobotnica mi je predobra :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaako lijepo, nježno i slatko do bola.

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni je lutkica najslađa1 Bravo Mica- Kreativka!!!!

    OdgovoriIzbriši