Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

11. kolovoza 2014.

Kukičani suncobran iliti ambrela ☂




...Oduvijek  me zanimaju razne kreativne tehnike, pa se tijekom svih ovih godinica svašta nešto nakupilo na mom repertoaru..

Zato sam odlučila prije par dana  napraviti posebnu stranicu na fb koja bi  sadržavala samo moje vrnđarije, u koje spada sve što se radi heklačicom, iglama bilo za pletenje ili šivuckanje  (☀‿☀)
    Stranicu sam nazvala  HeklArt , te osim odjeće, nakita, etno i dječjeg programa jedna od posebnosti je kukičani suncobran koji sam napravila i koji je probudio veliko interesovanje ženica...
Namjeravala sam napraviti i bijelu i Liličastu verziju, ali jednostavno nemam vremena jer sam prebukirana narudžbama, pripremama za sajmove i drugim obvezama, ali kad-tad budem  i to realizirala.
Do tada evo moga suncobrana  , damskog, profinjenog i sa bar 456 greškica...ali drugi put bude bolje!



                               ...otvoren suncobran spreman za šetnju...





                                                    ....zatvoren s mašnicom...




 Presdstavit ću Vam uskoro i ostatak mojih noviteta i novih  vrnđarija, a do tada svima pozz i stay tuned...


                               mjauuuuuuuu... 
                                   




Nema komentara:

Objavi komentar