Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

12. kolovoza 2014.

Kukičana suknja ili haljina?




...Narudžba za ovu  kukičanu suknju u samom startu je bila sasvim drugačija, ali kako je ženica htjela dugačku suknju bez proreza, ja sam joj predložila nekoliko zvonastih modela od kojih je ona izabrala ovaj ali je silno željela da gore bude mašna...
Ufff ta mašna me baš dobro namučila, ali savladala sam ja nju!
...Uglavnom mjesec dana intezivnog rada i nastala je ova ljepotica, od predivnog merceziranog pamučnog konca  Ana14, te ako se pravilno bude održavala ja joj dajem garanciju na minimalno  100 godinica  (☀‿☀)
... Suknja ima podstavu, tako da je nosiva i kao haljina, u stvari je to design 2 u 1, idealan za ljeto ili neka svečanija događanja ako se doda nekakav elegantan šal ili bolero...









 Nadam se da Vam se sviđa, kao i većini mojih fanova jer sam imala puno upita za ovaj model koji odlično stoji svima..
Ostale moje radove pogledajte na fb stranici  HeklArt  gdje mi se možete javiti i u inbox ako imate pitanja...


                                      mjauuuuuuuu...

                                       




 

Nema komentara:

Objavi komentar