Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

1. veljače 2013.

NABOBANE ČARAPE



..Poodavno me traže folkloraši ove nabobane muške čarape koji su sastavni dio narodne nošnje ovih krajeva,a naravno da mi je najveći problem bio pronaći pravu domaću vunu..
To je užasni paradox jer u Lijepoj našoj se vuna nakon što se ovce ošišaju baca ili spaljuje jer nema zainteresiranih za otkup.
Nemam texta za to nenormalno rasipanje na čemu se može samo profitirati i u ekološkom i u materijalnom smislu..
No dobro,moje dvije dobrice s fejsa Luna & Tanja pomoću trikova i preko sedam mora i sedam gora nabaviše mi konačno toliko potrebnu vunu i nabobane čarape su ugledale svjetlo dana :)
  





                             Ako želite naručiti pišite mi na mail    micetorbice@gmail.com

                                    a ja odoh i dalje u borbu s bobicama,uffffffffffffffff...


                                                  mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

1 komentar: