Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

28. siječnja 2013.

DJEČJI BISERI - 2. DIO




                                      DJEČJI BISERIIIIII - 2 dio !!!!

Vrtni patuljci imaju svi crvene kape, tako da ih ne pogazimo kada kosimo travu.

Muškarci ne mogu oženiti muškarce, jer tada nitko ne bi mogao nositi bijelu haljinu.

Životno osiguranje su novci koje dobijete, kada preživite smrtni slučaj.

U subotu je tata pobijedio na izložbi pasa.

Moji roditelji samo kupuju sivi papir za WC, jer je taj već korišten i ne zagađuje okoliš.

Breskva je nešto kao jabuka, samo s tepihom okolo.

Kada bismo jeli bolesne krave, dobili bismo ISDN.

Riblji štapići su već dugo mrtvi i ne mogu više plivati.

Doduše, ja nisam kršten, ali sam cijepljen.

U crvenom krizu se žene i muškarci posvećuju ljubavi, neki to rade besplatno, drugi za to uzimaju novce.

Šibice uvijek valja sakriti da ne bi dobili malu djecu.

Moj ujak je odveo svinju iza kuće i zaklao ju zajedno s djedom.

Seljaci svaki dan moraju dojiti krave.

Moja teta je išla na Aerobic. Drugi dan su ju tako boljele ruke, da ih nije mogla dignuti iznad glave. Isto tako je bilo s nogama.

Na obali potoka je sjedila seljanka koja je muzla kravu, u vodi je bilo obrnuto.

Konji su nosili ukrase na glavi i na repovima. Svaki jahač je bio slično ukrašen.

Biblija se kod muslimana zove Kodak.

Papa živi u Vakuumu.

U Francuskoj su ljude prije ubijali ljutinom.

Kod nas muškarci mogu imati samo jednu ženu. To se zove Monotonija.

Kod nas kod kuće svi imaju svoju sobu. Samo tata ne, on uvijek mora spavati s mamom.
 
 
 
                               mjauuuuuuuuuuuuuuuu 

1 komentar:

  1. Bas mi je drago sto sam te nasla i ovde,posto te na facebooku imam :) pridruzujem se!
    Puno pozdrava, Marija
    afroditacreations.blogspot.com
    P.S.Kod mene na blogu je u toku nagradna igra,pridruzi se ako zelis :)

    OdgovoriIzbriši