Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

17. studenoga 2011.

REKLJE NA SVE NAČINE



 Sve sam urekljila čega sam se dokopala,totalka sam nezaustavljiva,ali ipak nešto me je blokiralo na kraju -nestalo mi je vuneeeeeeee...pufff pant,jooj i eto me sada od muke za kompom da vam pokažem što sam navrnđala za 2 dana...


                                                          e ovaj Baja je moooj:::)

                                                                         litrenka...

                                                               pola od litrenke... :::)


                                                                     mini bočica....


                                                                           hrpica...

                                                                       narukvica...


                                                                          torbica....


Svi gumbeki su ručno rezani od drveta,a majstorisao je naravno glavom i brčinama Mican s prvim pomoćnikom g.Medenim kao glavnim kontrolorom :::)
Postat ću etno  Mica ako ovako nastavim...

                                      mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)


3 komentara:

  1. Zbilja si si dala truda i isplela divne stvarčice!
    Bravo draga!:)
    Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meravigliosi, mi piacciono tantissimo, brava.

    OdgovoriIzbriši
  3. slatko, brkati, prvi mi je najlsadji..

    OdgovoriIzbriši