Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

18. studenoga 2011.

BOŽIĆNJAK BOČICE U SVIM BOJICAMA



        Dobili smo poziv za Božićni sajam ,a na koverti je pisalo MICE TORBICE....:::)
Zar nisu prekokrasne ove 3 ženice koje se brinu za nas kreativce u Slavonskom Brodu???




                      Naravno da sam ja sada u tom štihu i jučer sam navrnđala ovog šašavca....

                                       
                                                      i danas nastavila u svim  bojicama....


                                                             i evo ih zajedno na hrpici....


                     Dokopala sam se ja i drugačijih bočica,pa sam ih jučer maltretirala na sve načine...::)

                                              visoka vitka zelenka dobila je šal & kapicu


                                                     a debeljuškasta je dobila zvončić....



                                                      zajedno su  pljunuti Stanio & Olio :::)



                                  mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)







2 komentara:

  1. Super su ti Bozicnjak bocice, jedna ljepsa od druge, sigurna sam da ce biti zapazene na sajmu, kao i svi ostali tvoji originalni i prelijepi radovi:-)

    OdgovoriIzbriši