Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

21. studenoga 2011.

NAGRADICE PETNAESTA I ŠESNAESTA


   Još nikada nisam dobila duplić nagradnjaču i to još iz neke druge zemlje,tako da mi je ovo posebno zadovoljstvo što me je blogerica  s bloga    Mis Zaleitos       stavila na svoj popis i to na prvo mjesto!!!








Sva u supermicastom raspoloženju krenuh preuzeti nagradice kada shvatih da nemam pojma što piše  jer ja naravno ne gledam sapunice pa sam kontaktirala sve poznate i nepoznate stručnjake ali avaj nitko nema pojma kako mi pomoći:::)
Dakle ove nagradice su u mom slobodnom mjauuuu prevodu što će reći da ih dodjeljujem od srčeka svim svojim micastim fanovima jer ih vi više zaslužujete od mene!!!


                                      pusseeeeee  svima koliko god vas ima::::::)

                                       mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu::)

3 komentara:

  1. Čestitam ti na divnim i zasluženim nagradama. Dobra fora za prosljeđivanje nagrada.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam na nagradama,zaslužene su .
    Hvala na poseti mom blogu.Pozz..

    OdgovoriIzbriši