Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

23. studenoga 2011.

BOŽIĆNE SVAŠTARIJICE



     Ovo su male sitnice koje radim za sajam,mada imam puuuno idejica čini mi se da neću stići niti pola od tih mojih zamisli realizirati ...
Dan mi jednostavno "pobjegne" a da se  nisam  niti okrenula ,a kako čujem od ostalih vrijednih dušica svi imaju isti problem!!
Evo par sličkica...

  

                                                               naušnice-božićnjak


                                                               naušnice-snjegović



                                                                     sretna vrećica....


                                                                   sretni jastučići....



                                                               i veseli jastučići......



                    Od mene k vama puuunooooo srtnih i veselih pozzzzdravaaaa.............

                                  mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)

                      





1 komentar:

  1. Točno je to da je stvarno uvijek ludnica pred kraj godine..Ispada, koliko god se mi vrijedno trudili prije sve pripremiti,da uvijek završimo kao kampanjci..Ovih dana naravno mislim na sve kreativce dok radim i na ubrzan tempo samo da bude što više gotovih proizvoda. Lijep pozdrav! Super su mi jastučići :)

    OdgovoriIzbriši