Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

19. rujna 2014.

Kape ~ Likovi



...Kao i svake godine u ovo vrijeme krenula je KAPOMANIJA  i treba napraviti ogromnu količinu kapa s Likovima koje su vrlo tražene na tržištu.
Prošle godine sam bila pametnija pa sam krenula s vrnđanjem još u 8. mjesecu dok je još bilo jako vruće ali sam znala da ću imati gužvu, pa sam si mrvicu olakšala, dok ove godine jednostavno nisam startala na vrijeme pa sada radim i noćne smjene da bih bila u korak s potražnjom!
Likova je puno, pa sam napravila dva kolaža da Vam pokažem dio asortimana, mada ja stalno izrađujem neke nove modele jer me strašno vesele te kapice  (☀‿☀)








Sve što radim možete pogledati na mojoj fb stranici HeklArt gdje redovno objavljujem sve nove artikle koje napravim..


                                                 mjauuuuuuu.....

                                       












Nema komentara:

Objavi komentar