Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

15. kolovoza 2014.

Šal ⓶⓵⓹


...Šal    je dobio to ime iz jednostavnog razloga što je trebalo točno toliko krugića da bih ga završila, dva puna tjedna vrijednog cjelodnevnog vrnđanja, da bi na kraju balade  zablistao u svom bogatstvu veličine i svoga kolorita..

Ovakav šal bi definitivno trebala imati svaka ženica u svom ormaru, jer uz najobičniju crnu haljinicu ako se ogrnete ovakvim veselim šalom definitivno budete zapaženi na svakoj svečanosti..
Zimi je šal interesantan jer će razveseliti svaki tmurni kaput, i podići raspoloženje svima oko sebe, što znači da ga možete nositi cijele godine u svim prlikama!


Dužina šala je 250 cm od rese do rese, a ja sam toliko prezadovoljna i zaljubljena u njega da zaista neznam kako ću se odvojiti i poslati ga njegovoj novoj vlasnici koja ga nestrpljivo očekuje..





Iako se fotić& ja ne ljubimo, danas smo imali veseli photosession na veselje svih prolaznika...









Kolika je stvarna cijena u nekakvim zemaljskim nofčekima ovakve rukotvorine..zaista neznam, jer ako se pravilno održava ja mu dajem garanciju na cijelo jedno stoljeće budući da je rađen od prvoklasnog merceziranog konca, a ja sam ga testirala ~ oprala sam ga ručno u mlakoj vodi ( može i u mašini ali treba staviti u jastučnicu da bubanj ne potrga šal i napravi rupe ), zarolala sam ga u veliki ručnik da pokupi višak vode, posušila i lagano uštirkala i prepeglala preko pamučne krpe...Sve je to prošlo savršeno, znači da je održavanje turbojednostavno!
Šal se može naručiti  i u  tonovima npr. plave, smeđe, zelene  ili liličaste nijanse ako niste ljubitelj šarenila..

Za sva  pitanja ili info javite mi se  na fb stranicu  HeklArt  



    
                             mjauuuuuuuuuuuuuuuu

                                                                /\_¸_/\
                                                              (=•_•= )
                                                             ღ*ღ.•*¨) ¸.•*¨)
                                                              .(")_(“ )





Nema komentara:

Objavi komentar