Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

15. travnja 2013.

Miny Curke ~ brooch



Volim broševe, posebno neobične, pa su mi ove Miny Curke baš po mom ukusu.
Sve su šivane ručno, s puno strpljenja, detalja i sve s ovim mojim sada već legendarnim jednim živcem :)
Vrlo su simpatične kada su na šalu, na reveru ili torbi, ali naravno možete ih smjestiti gdje je Vašem drago .
Želite li udomiti koju od ovih ljepotica, ili pogledati što ja sve vrnđam, bacite oko na moju fun page i javite mi se u inbox radi dogovora  MICE TORBICE NAKIT &MAJICE 


















                                           Današnji  DIY je zgodna kragnica-ogrlica...







                                                       mjauuuuuuuuuuu ♥




Nema komentara:

Objavi komentar