Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

25. siječnja 2013.

DJEČJI BISERI



                                ♥ DJEČJI AFORIZMI ♥
Jako sam se uplašio kad se mama razboljela.
Mislio sam da će tata da nam kuha.

Seka ima velika usta. Može da otpjeva dvije pjesme odjednom.

Sjećam se kada se mama posvađala sa tatom.
Tada sam prvi put vidio leteće tanjure.

Moj Džeki ne voli da se kupa. Nije on morski pas.

Ja sam mišiće dobio od mljeka, a moj tata od piva.

Nikome nisam rekao da sam razbio vazu. Nisam ja tužibaba.

Mama je bila lijepa i mlada, sve dok nije upoznala tatu.

Deda nije umro. Otišao je pa-pa!

Volim juhu. Ona ne mora da se žvače.

Igramo se ćorave bake. Sakrili smo baki naočale.

Moja baka se frizira da ne bi ličila na vješticu.

Prohodao sam jer tata više nije htio da me nosi.

Mama me nosila devet meseci. Mora da se strašno umorila.

Ja guram bracu u kolicima, jer on još nema vozačku dozvolu.

Pojeo sam ofarbano jaje. Žumance je bilo žuto, a belance bijelo.

Moja mama je debela, jer prave samo tjesne suknje.

Tata me je vodio na utakmicu, da jedemo kikiriki i sjemenke.

Kad me je donjela roda, mama nije bila kod kuće. Bila je u bolnici.

                                                  



                               mjauuuuuuuuuuuu ♥♥♥♥♥

2 komentara:

  1. klinci su zakooon... moja mala seka je prilikom gledanja vremenske prognoze zeključila da striček laže... kad smo ju pitali zakaj rekla je da su nacrtali oblak s dvije kapi kiše a cijeli dan je padalo :)

    i nevezano za komentar... jedva sam ovo uspjela objaviti zbog provjere putem rijeći... nikak pa nikak potrefit kaj točno piše... topla preporuka da stavite modeliranje komentara umjesto provjere riječima... :)

    OdgovoriIzbriši