Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

26. prosinca 2012.

PISMO DJEDICI BOŽIĆNJAKU- 2012 g

"Dragi moj bradati stvore koji ko fol skačeš po dimnjacima i šatro jedeš samo kekse i piješ mlijeko. 
Moram ti reći da će te na prozoru ove godine dočekati čaša hladne vode i upaljena svijeća. 
Svijeća nije tu zato jer je to fora,nego zato jer vjerojatno neću imati struje pa me frka da se ne zaletiš u dimnjak i napraviš mi zadnje sranje za ovu godinu.
Kao i svake godine pišem ti svoja pisma sa željama i kao i svake godine ti me zezneš.
No ja ne gubim vjeru u tebe i znam da češ me vidjeti prije ili kasnije. 
Neću te više žicati da spustiš cijenu goriva jer više nemam ni auto a tebe i tako nije bilo briga jer tjeraš one jadne životinje da te vuku od nemila do nedraga. 
Djedice,molim te da kad prije Nove godine opet pregaziš divlju svinju,ostaviš je pred mojim vratima jer inače nema pajceka za novogodišnji ručak. 
Račune te neću tražiti da mi platiš kao prošle godine jer si zadnji put ispao smrad i na te račune kraj prozora si mi još dodao i opomene pred isključenje. 
Čuo sam da će iduća godina biti bolja,ali ne od tebe nego od naših političara pa bi bilo lijepo da mi preciziraš koji od njih su tvoji istinski predstavnici jer do sada je pola ovih završilo u zatvoru. 
Samo da znaš,mrzim kad pokušavaš biti dobar pa mi pošalješ snijeg tri tjedna prije Božića a drva su mi trebala trajati do proljeća. 
Zapravo kad malo bolje razmislim ti i nisi tak dobar kak se predstavljaš. Kao prvo,sve te darove koje ko fol ti donosiš djeci - JA kupujem...ti se samo pijan zaletavaš po krovovima i prodaješ maglu. I zato...upozoravam te..uhvati se posla jer ti ne gine Remetinec...."

Drage moje svima šaljemo najnajnaj željice od    za predstojeće blagdane, Vaši Mican & Mica


                                  mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuu ::::)))))))

Nema komentara:

Objavi komentar