Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

16. kolovoza 2012.

LAŽNA GIBANICA by MICA



Volim gibanicu,a ovaj mi je recept jednostavno preodličan u svakom pogledu....Probajte-Nećete požaliti!!!  


...Evo "Lažna Gibanica" by Mica :::),a ponukao me recept s Coolinarke

Kruh koji vam ostane nemojte baciti već ga lijepo nasjeckajte na male kockice i zagnjurite u smjesu koju ste priredili ranije u povećoj posudi- zamutite 3 jaja,sol,vrhnje 2 jogurta pa dodajte dosta mlijeka da se krušćići mogu lijepo napiti i nabubriti kada u toj smjesi malo odstoje,a onda u nauljenu tepsiju to sve izlijete i zavisno od količine nakon pečenja na 220 stupnjeva dobijete njamiiiiiiiii finu gibanicu koja je me meni još bolja kada se ohladi uz finu salatu od rajčice s bosiljkom.....
Dobar teeek ,mjauuuuuu ....





Ostatak kruheka narezanog na kockice sam prepekla u pećnici i stavila u staklenku jer jako volimo takve kockice u juhici umjesto klasične tjestenine::)





                                                       mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuu ♥♥♥♥

Nema komentara:

Objavi komentar