Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

26. svibnja 2012.

SOVICE NA TORBICE


Otkada sam vidjela ovaj tutorijal osmjeh mi ne silazi s lica a sovice se samo  nižu jedna za drugom ,kao i idejice u glavi...




                                                             ...moby sovičice....


                                                             ...ovo su najnovije....



                                           ..ili torbice na sovice za malene djevojčice...



Ja sam ovdje dodala nogice  i malo gumbeka za okice,a mislim da će uskoro biti i velikih sovastih-torbi....

                                     evo tutorijala u 2 nastavka,poslužite se drage moje vrnđalice











                                               mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu::::)

3 komentara:

  1. super, tko zna heklati taj će sigurnost da se za kukicu maši:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vraiment trop mignon !
    Bon week-end.
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  3. Mico - predivno! Moram priznati da mi se malo više sviđaju ove bez ručke, kao prave su!

    OdgovoriIzbriši