Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

22. svibnja 2012.

MICE TORBICE U KOPRU



Kažu stari ljudovi "Dobro je činiti Dobro" ...a kako ja volim dobrice i rado im pomažem svojim savjetima ,iskustvom  i znanjem eto ponekad ,iako vrlo rijetko i meni se to vrati...
Puno su me ženice iz Slovenije tražile moje torbice ,ali nažalost poštarina je enormna i nije bilo isplativo da šaljem poštom sve do danas kada se umješala jedna dobra vila i ispravila tu nepravdu....








...dobre vile ,ma kako rijetke bile ipak mi vraćaju vjeru da još ima dobrih ljudova na ovom svijetu...




                                                       mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu::)

                                   

Nema komentara:

Objavi komentar