Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

9. prosinca 2011.

TRAŽE SE BOŽIĆNE DOBRE VILE..



 Jučer mi se konačno javila Ozana emajliranim putem,jer naravno ne stigne se niti približiti kompu od silnih obaveza..Poslala mi je ove vjenčiće koji su na FB bili odmah zapaženi,a ja sam se  naravno zaljubila na prvi pogled...


                                                              ovaj mi je najmjauuuuuuuu::)












Između svega ,na moje pitanje gdje je nestala,reče mi ta draga ženica da je dobila mail od djece bez roditeljske skrbi koji ju je toliko rasplakao jer su im željice za Božić prepreskromne..Ja odmah napadnem da mi to pošalje i ostanem posramljena koliko su ova djeca preskromna iako ih život nije mazio..
Na FB sam objavila njihove želje i moram priznati da su se ženice  i djevojke spremno odazvale a tu se našao i Srećko kao jedini muški predstavnik dobrog srca...

Sada isto pitanje postavljam i vama dražesne moje blogerice-želite li postati Dobra Vila ?????????????
Nije teško,ne boli ,a zaista je NEPROCJENJIVO......

                                                                  dječije željice...
                                                  a ovo su tete dodale da bi im još bilo potrebno...


                                                    

                                                         povećajte sličkicu da bolje vidite......




Većina sitnih željica je već ispunjena,ali ja nekako mislim da je dugoročno ova zadnja stavka-Posebna potreba,i najvažnija za djecu...
Ozana je  u kompi sa šogorom  organizirala dobrotvorni koncert na kojem će biti glavna faca Dino Jelusić-pobjednik dječije evrovizije koji je naravno poznatiji van granica lijepe naše nego tu na svom terenu!!


                                                   Možemo li još nešto učiniti?????

                                                        pitam se ,pitam,a pitam i vas...

                                 mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu::)

1 komentar: