Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

4. prosinca 2011.

MELISA



Moja Brođanka  Melisa,osim predivnog imena ima još  i puno kreativnosti u sebi...Ta  slatka profinjena ženica koju sam upoznala ove godine na flora festu kao svog kupca i fana gdje smo se nablablale i sprijateljile,izrađuje predivan nakit i nešto novo što do sada nije imala u ponudi a ja sam se doslovno zaljubila u njene angele a o micama neću niti govoriti-ooodmah sam naručila liličastu!!!
Ljubiteljica je profinjenog stilla, kojim i sama odiše kada ju vidite uživo,a najnajnajljepše na njoj je preedivan osmijeh koji joj ne silazi s lica.
Nakit izrađuje  od češkog stakla,porculanskih perlica i fimo mase a sve te krasote  možete vidjeti u njenim albumima na facebooku    Melisa nakit

Ovdje sam  izdvojila par meni najdražih sličkica ...Uživajte ili ako poželite naručiti kontaktirajte Melisu direktno na njen mail   melisa.mojnakit@gmail.com









































                                           svim kreativnim dušicama šaljem veeelikiii....

                                              mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)

                                                   

1 komentar: