Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

8. studenoga 2011.

FOTIĆ


  Ovo je stari fotić ,još iz prošlog stoljeća,u vrijeme kada sam ja bila bebač pa me je mamac slikala u milijardu poza..Slikice su bile izvanredne kvalitete,pa  iako su  crno-bijele i danas ih volim pogledati.
I ondak jednoga lijepog  dana pita me moj dragi mamac "hoćeš da ti pošaljem taj fotoaparat,još je ispravan a ako se ne varam u njemu je i  napola ispucani film??"..
Ja se oduševila ,jer mamac je u mladosti bila prava dama i voljela je profinjene stvarčice koje su naravno bile i skupe-i tako je fotić dopao meni u šape:::)


                                                kožna futrolica-sve je superočuvanom stanju...


                                                                   zlatni ljepotan....


                                                ehhh,da mi je imati ovako vitku liniju.....


                                                                     pogled iza..


                                 Sada sam sva u lijepim uspomenama,eto kako jedna mala stvarčica meni uljepša dan,a ja svima želim preeedivan dan s vašim najmilijima....


                                  mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)

Nema komentara:

Objavi komentar