Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

24. listopada 2011.

KUKIČANE TORBE....

Ova vrsta kukičanja koja me je sada napala zove se  Granny  squares iliti po mome bakine kockice,i vrlo su zgodne za različite namjene,a posebno za prekrivače.Boje možete uskladiti sami ili reciklirati raznobojne ostatke vunice,što je onda spojeno i ugodno i korisno..
Naravno da sam ja zaglavila u torbicama,Mica kao Mica-nepopravljiva sam i zaista me taj torbitis ne napušta..ufffffffffffff
Evo još nekih novih modela ,neki su još na igli,a usput sam sve to potrpala u novi video s nekom finom klasičnom laganicom u pozadini,koja baš djeluje opuštajuće...
Zavalite se u foteljicu i pogledajte što sam sada navrnđala..












Budite ljubezne,kao što ste dobre ,vrijedne ,pametne i kreativne i nabacite koju konstruktivnu kritiku-pliz:::)

                                                 mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)


4 komentara: