Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

22. listopada 2011.

BABY POKLON KOŠARICE

Volim bijele košarice pa mi je to dalu  idejicu da napravim cijeli niz poklon košarica za različite namjene..
Ove male bijele ovalne s poklopcem  rade se u dvije dimenzije pa je ovo  samo uzorak jer se još neke sitnice moraju doraditi,budući da ja namislim svakakve  preinake,majstor ima stalno posla...
Osnovna idejica vodilja mi je bila pokloniti nešto zgodno i unikatno za bebice ,ali da ta ambalaža tj. košarica kasnije ima svoju uporabnu funkciju  ili može služiti kao košarica sa bebinim uspomenama...

Košarice mogu biti prazne ili pune,sve zavisi od želje klijenata,a ja sam to nekako složila kako je meni slatko i mikavo i bebasto...
Najvažnije mi je što je sve cro- handmade,jer smo  zaista sve  napravili svojim rukicama i s puno ljubavi i želja mi je da se to prepozna na tržištu koje je zatrpano nekakvim jeftinim toksičnim škartom,dok cijela moja vrijedna ekipica radi na tome da promoviramo naše domaće rukotvorine i baštinu koja je prebogata predivnim unikatnim idejicama...


                                                    baby pape i podesiva trakica za kosu
                                                predivno izgledaju u ovom srebrnom srčeku

                                                            a evo ih u poklon košarici...............


                                                              šeširić s ručnikom je na alkici
                                             ima funkciju privjeska za ključeve ili   kao ukras na zidu


                                                     kukičani cvjeteki u svim bojama....

                                                            nešto blue  i za dečke....

                                                            malo tamnija nijansa plave....


                                                            bijelo-roza kombinacija..........


                                                                 bijelo-crveno....


                                                               bijelo -žuta  kombinacija...
                                            na ručniku se može izvesti monogram po želji


Na dnu košarice je napravljen milje od ovakve iste sitne borice koja podsjeća na domaće platno ali je fina mekana pamučna tkanina od koje je napravljen i  ručnik te ista  ručno kukičana čipka kao na sličkici.
To su sve mali detalji koji govore koliko je tu zaista puno truda i vremena utrošeno,te da se pazilo na svaku sitnicu..
Mislim da je ovo idealan poklon za krštenja ili kada se ide u babinje,a najviše me zanima vaše mišljenje,pa budite okrutno iskreni s kritikama jer mi je to zaista potrebno!!

Hvala svima koji načitavate ove moje blablarije i još vam se to i sviđaaaaaaaa...hmmmmmmmm  to je zaista  ideal svake žene koja puno priča::)

                            mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)

Broj komentara: 5:

  1. Da budem okrutno iskrena i da kažem da mi je ovo tako slatko i tako originalno da sam ostala paf???
    Ej, ovo je meni tako predobro, iskreno se nadam veeelikom uspjehu sa ovako divno osmišljenim proizvodom!!

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasne košarice,kao bombončići!Ma super!Stvarno si puna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđaju tvoje košarice:) Vidi se da je mnogo truda i ljubavi uloženo u njihovo stvaranje i vjerujem da bi svatko bio sretan da dobije tako lijepi i unikatni poklon:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dražesne moje,stvarno ste bile "preokrutno kritične"....A ja sam se ZAISTA nadala konstruktivnim kritikama :(
    Zondra posebna zahvala što i dalje za svaku od nas nađeš vremena da komentiraš naše radove i uputiš nam lijepu riječ,u ovo vrijeme kada nitko nema vremena...

    OdgovoriIzbriši