Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

20. kolovoza 2011.

VELIČANSTVENA ZLATOVEZILJA gđa.SNJEŽANA


 Ovu prekokrasnu osobicu upoznala sam na Florafestu jer smo bile igrom sretnih okolnosti-susjedice na štandovima!!
Sprijateljile smo se za nekih...hmmmmmmmmm 17 sekundi,jer smo obje zaljubljenice u naše preljepe Slavonske etno motive i materijale.
Nesebično smo razmjenile sve što znamo o nabavi naših repromaterijala,a kako nam treba sve i svašta naravno da smo se nastavile družiti iako smo obje u stisci s vremenom...
Snježana je virtuoz na iglici-sami se uvjerite iz sličkica ,ali je kako ona kaže "posvađana" s kompom i tako sam ja dobila na svoj repertoar još jednu kreativku da ju prezentiram svekolikom pučanstvu ...::)
Neke od slika nisu baš kvalitetne,jer je Snježana u svađi i s fotoaparatom-ali ljepota njenih kreacija i zaista veličanstvena izrada sve to baca u drugi plan..
Uživajte u ovim sličkicama,te ako poželite naručiti  nešto slično za sebe jer su svi ovi primjerci prodani ,samo me kontaktirajte   da vas stavim na listu čekanja jer  je gđa.Snježana prebukirana narudžbicama ali sve se riješi u nekih 3-4 tjedna...













































                                nadam se da vam se svidjela ova mala prezentacija..........
                            mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)

4 komentara:

  1. Vau, ovo je fakat fenomenalno! Najviše su mi se svidjeli: novčanik, ogledalce i torbica - predobro je to napravljeno!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve pohvale Snježani, ovo je zbilja impresivno!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je prava umjetnost. Nemam riječi kojima bih opisala. Osobno mi se jako sviđaju večernje torbice. Virtuozno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično radi i jako moderno!!! :))) Puuusa!!!

    OdgovoriIzbriši