Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

8. srpnja 2011.

ZIDNJACI by MICA

Zidnjaci su mi oduvijek bili baš fora,i naravno da sam ja morala napraviti nekoliko...






                                            o istinitosti navedenih tvrdnji baš i ne bih komentirala.........


                     Ali eto da se iskupim jer ne volim baratati  loncima,napravila sam nekolko torbica..
                                             ma ima tu svega i svačega-pravi Ćušpajz..........



















                                         
                                                      a ove naušnice su nastale ovako-
                                                   dobijete nagradni kupon za kavicu
                                          a kako niste kavopije ,napravite si  šašave naušnice

                                         mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....:)

Broj komentara: 7:

  1. svaka čast, radovi su perfektni, a natpisi su urnebesni, jaaaaaaaaaaaaako slatki i smiješni :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatko izgleda!!! SVE!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha, ha, zidnjaci su mi SUPER, a tvoj cuspajz sarmantan, sarolik, prelijep i jednostavno neodoljiv;-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. bila sam malo na odmoru , kako sam predivne stvari propustila , divna si mici kod tebe svašta nešto novo , pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  5. Torbice su super kao i uvijek, a zidnjaci.. Kako ti se samo da?! Tu ima šivanja i vezenja, nisam ja za to nikako.. :) I mrak su mi ove naušnice ribice, prelude su za ljeto! :))

    OdgovoriIzbriši