Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

25. ožujka 2011.

NAVRNĐANI TULIPANI


                                  Vrnđajući,nastala je mala serija tulipana u svim bojicama....








                              + još ovaj kukičani proljetni prslučak-handmade by moja mama


mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)


                               

Broj komentara: 5:

  1. Tulipani su prekrasni, ma kakve ideje ti imaš, a tek detalje.....puuuuuusa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobro, baš mi se sviđa i uvijek se zapitam kada ti to sve stigneš draga moja

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvijek me zanimalo kako se opletu te kuglice... Lijepo! Mjauuuu tebi i mami! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. El detalle del tulipan super original, me encantan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj stvarno kod tebe kada vidim ove krasote jednostavno ostajem bez teksta,predivno,umješno,originalno...bravo!

    OdgovoriIzbriši