Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

6. ožujka 2011.

DOOOBRONAMDOŠLAAA BLUE HORTENSIA

 Dražesne moje blogerice,pogledajte ovaj PREEKOKRASNI i OČARAVAJUĆI blogek moje dražesne Osječanke Nely..

http://nely-bluehortensia.blogspot.com/search?updated-max=2011-02-20T16:47:00%2B01:00

Predivne sličkice njenog doma i vrta ,a poosebno cvjeteka ostavile su nas bez daha..
Mican je osupnut-a znate da obožava shabby te je toliko lijepoga rekao o Nely ,mada tu osobicu uopće ne poznamo-ali nadam se najiskrenije da ću je naljubiti kada sljedeći put idem o u Osijek!!!

                    Evo par sličkica koje su nas ostavile bez daha ( Nely polavili smooooo)...








                                      Želimo ti sve najnajnajnajboljije na blogeku i u životu...
                                        tvoji obožavatelji...Mica Torbica +Mican Torban
                                    mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu::::)

3 komentara:

  1. Dear my favorite blog...Mice Torbice!!I hope you are always in good health. I just wanted to tell you if I make a blog again. This blog uses the English language and I do not interfere with the Indonesian language. There are big differences between the structure of Indonesian with English, so google translate is not much help. If you wish, please follow on my blog at http://javaharmony.blogspot.com. You can delete your follow yunims.co.cc. Thanks and regards.

    OdgovoriIzbriši
  2. O moj Bože,ja sam ovakva divna slovca i predivnu gestu totalno previdila...zbilja sam totalno fascinirana vama dvojma mojim predragim Mica i Micanom...hvala vam do neba,ljubim vas puno,puno:)

    OdgovoriIzbriši