Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

26. veljače 2011.

AUTOPORTRET & MORSKI KONJIC


Ovako vam drage moje blogerice ja u stvari izgledam IZNUTRA--jedna prekokrasna osobica djevojčica,a SMILE je moja vječita dicta kao i medek,cvjeteki ,mašnice ,srčeka i micika!!!
Pojma nemam što se desilo s vanjskim djelom mene pa izgledam kao stari babac-ali nema veze jer sam sretna-naime Mican Torban je ćorav tj.dalekovid pa  sam ja lukava i  uvijek blizu njega, te me on vidi mutno i kaže da sam mu preslatka!!
Blago meni,a nisam niti slutila da je najbitnija vrlina kod budućeg supruga da je -ĆORAV!!!!!!



                                a MORSKI KONJIC je čini mi se samo početak rapsodije u plavom...

do  mojih novih  namišljotina,budite dobre ,lijepe i PAMETNE..
mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...)

Broj komentara: 9:

  1. Ti si i preslatka i premudra, idealna žena :D!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha,ha,ha super smiješno znači poželjna je osobina ćoravost osim da je visok,crn i zgodan.Čula sam da je ćoravost poželjna s obje strane a sad ja već jesam još samo njega da sredim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Suuuper autoportret!!!! i konik morski też piękny.
    Miłego dnia:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Auto portret je izvrstan i više od toga, ali miceka čuvaj i pazi, mazi, njeguj........preslatko!

    OdgovoriIzbriši
  5. Leeeka,dražesno moje-pa zar i ti imaš ćoravitis!!!!
    Neno-ja sam PRVO tražila da je visok,crn,zgodan i da NEMA mamu (neka mi dobre svekrvice oporoste) a kada sam to našla shvatila sam da je sve to ništa,pa sam nafatala Micana Torbana koji je sve te osobine ima u neograničenim količinama-ALI naglašavam da je presudna bila ta famozna dioptrija!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Preslatke torbice mico!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. A tko zna koga sam onda ja odabrala kada sam ćorava.Nisi mi trebala baš tako oči otvoriti!

    Ali zato kojnića vidim sa mnom na plaži.Wow!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma tak su mi slatke da nemrem ništa drugo reći !!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Eto napokon si priznala.Vidiš, bitno je ono iznutra a je... vanjštinu.Koliko god mi izgledali lijepo, sve je to prolazno i nemože ispuniti čovjeka.Ma ti si moja preslatka Mica Snježica!!!!!
    Puuuuuuuuuusssssssaaaaaa!!!! :)))

    OdgovoriIzbriši