Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

11. veljače 2011.

1 TULIPAN 1 LEPTIRIĆ I 2 CVJETEKA

   Sve zajedno kada ja spojim ispadne nešto micasto a izgleda ovako...


                                                    mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...:)

Broj komentara: 8:

  1. ... I think this is best in this week. The composition of the color is perfect. I'm impressed with your creativity. Have a nice weekend and succes 4 you.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mijauuuuuuu, ovu bi ja nosila na posao!!! Prekrasna, medena, super iskombinirani detalji...sve pohvale!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Znam da se ponavljam ali sve tvoje torbice su posebna i prekrasna priča!
    Pusa draga i lijep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  4. mrmrrrrrrrrrmmmmrrr,mjauuuuuuuuuuuu...:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Proljećeee je stiglo na tvoje micaste torbice....
    Super!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. malo me nije bilo ,a u međuvremenu je proleće stiglo na tvoje stranice o kako je slatko i veselo unosi mi radost zajedno sa ovim suncem što tera maglu ... ljubim te draga uvek me oduševiš

    OdgovoriIzbriši
  7. vrlo ljepi blog i torbice :D
    Posjeti moj blog ako te zanima ljepota :D

    http://smashinbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši