Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

23. siječnja 2011.

NAVRNĐANE TORBIČICE ZA MOBY






                             Jučer započeto a danas završeno  vrnđanje  torbičica  za  moby.....
Sve se radi ubrzano za sajam u Osijeku na koji sam pozvana 12 i 13.2,a moja prva pratilja je...............
                                                      moja dražesna Andrea
 koja će prvi puta javno izlagati svoje prekokrasne    LOM  torbe i to u mom rodnom gradu na Dravi...

                                     ZAR TO NIJE SUUUUUUPER DOGAĐAJ ????.....






4 komentara:

  1. već sam vam pokušala ostaviti komentar al očito sam nešto zeznila pa nisam uspila,samo sam vas htjela obavijestit da imate nagradu na mom blogu, neznam koliko dugo imate blog, al toliko mi se sviđaju vaše torbice i sve ostalo da sam vas morala istaknuti...:))

    OdgovoriIzbriši
  2. vrijednice moja! jedva čekam da čujem izvješće s izložbe! želim ti puno, puno uspjeha!

    OdgovoriIzbriši
  3. He he!!!!
    Tako sam ponosna što sam ja ta!!!!!
    Pusa i jaaaaakkkkkkkkoooooooo se veselim!!!!!!

    OdgovoriIzbriši