Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

12. siječnja 2011.

MOOOJE BLAAAGOOOOOOOOOOOO

....Jako rijetko dobijam poklone ,ali ove godine me nešto krenulo,jer prvo me raznježila moja Katarina,pa onda Martina,a danas sam dobila prekrasan ogroman paket by Andrea...




Ta prekokrasna osobica podjelila je sa mnom svoje zalihu gumbeka,konaca,iglica,ukrasnih vrpci čak mi je poslala i cijelu tablu bijele kože a za kraj meni najslađe -dvije MICE naljepnice...:)  koja raskoš...satima sam sjedila u sred ovoga bogatstva i skupa s mojim dečkima  pregledavala i sortirala ove ljepote.....


Zbližila sam se s tom mladom ženicom koja osim što je kreativna i vrijedna na svom blogu-made by Andrea,majka je troje male dječice,kućanica i zamislite još i STUDENTICA....
Osobno joj se neizmjerno divim (eto vidite kakva sam kada primim mito-samo mi šaljite svašta i nema frke) 
jer ima veliku volju i želju da postane nešto što će ju ispunjavati kao osobicu-a to je PRAVI USPJEH U ŽIVOTU-NE IZNEVJERITI SEBE!!...
Andrea,hvala ti od srčeka za sve ove krasote koje su me razveselile do svemira,šaljem puusse ma gdje bila!!

Broj komentara: 5:

  1. Ma najrađe bih te istukla.....Nije baš toliko hvale vrijedno!!!! Al ipak ti šaljem veliku pusu!!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene bi istukla...tako micastu i neodoljivu...mjauuuuuuuuuu...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. nema ništa ljepše nego kad dragi prijatelji znaju pogodit dar :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno, predivno! Vesela sam zbog Tebe što te snalazi sreća dobivanja. Sreća ne stoji na jednom mjestu, ona putuje - iskusila sam nedavno kako je lijepo biti darivan od kreativke :) kao što ti kažeš veselje do svemira!

    OdgovoriIzbriši