Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

8. siječnja 2011.

gospođica Mana + g.Medeni

Gospođica Mana je jedna mala slatka čupava princeza ,koja je shvatila da ljubav ide kroz želudac ,pa mi je poslala hrpu raznih delicija..
Poštar je došao i prenio me iz dremuckanja pa sam oodmah skočio da vidim jel ima što i za mene...hmmmmmmm vidim prekrasan paketić naslovljen na moje ime i totalka otkačim kada sam skužio da mi Manica šalje paket-znači pala je na moj šarm i atletski građeno tijelo ili  na srčeko što sam joj poslao???


moram vidjeti što tu svega lijepoga ima...


                                                            Mana je prava ljepotica...

                                      
                                   dam joj pussu kada nitko ne gleda,jer ipak sam ja NEOSVOJIV.....

i čeeekammm HOĆE LI MI NETKO VEĆ  POSLUŽITI OVE SLASTICE...KOOONOOOBARRRRRRR....

koonačno su sve izvadili iz paketa...

                            pogledajte koliko sam već iscrpljen ,pa nisam jeo već sat vremenaaaaaa....

SUUUUUPER-moja omiljena maltpasta...mljac,mljac,podrig (ispričavam se )...

                                          mooram brzo mljackati jer ovdje brzo nose tanjure....

                                           mmmmmmmmmmmmmmmmmm...finoooooooo...

ovdje je usluga jaako loša,već su mi uzeli maltpastu a nisam ni do pola pojeo...pih!!
no nisam ja zlopamtilo,jer su mi dali moje omiljene kobasičke ...
                          
                        cijelu sam smazao na brzinu pa su sličkice malo mutne,jer opet će mi oteti hranu od mene-malog neuhranjenog mačića......          

gospođica Mana je prava krasotica,i baš je mica po mom ukusu-LIJEPA ,MLADA I DOBRO KUHA!!!
*** MISLIM DA SAM ZALJUBLJEN ***

                čak je uspjela nagovoriti svoju Martinu da mi napravi ovu preekokrasnu sličkicu...

                          koja sada visi u mom malom uredu iz koga vam se upravo javljam!!!

Draga moja Manice puuuno te voli TVOJ g.Medeni,a Martini šaljem cmooookove!!!
Sada sam toliko iscrpljen da moram odspavati sat vremena do ručka....mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!






Broj komentara: 10:

  1. Kakva predivna mica maca. .hoću i ja jednu takvu. .pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. E pa baš sam uživala u ovoj divnoj ljubavnoj priči, neke cice stvarno znaju kako se stiže do srca jače polovine!!!
    ...a ja se zaljubih u tvoj radni sto :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni mace nisu što su nekad bile-veljača je još daleko a priča je već lijepo ispričana..Hm!Hm!

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago moje micasto srčeko!!!
    Svaka čast svima, ali ti znaš da sam ja tvoj najveći fan na svijetu i da jednostavno obožavam tvoje mačkaste kreacije i svaki puta kada vidim nešto novo srce mi poskoči, oči se širom otvore i ne mogu se nadiviti svim tim krasnim mačkastim stvarčicama!
    Drago mi je da Medenko uživa u svojim mačjim delicijama, a nadam se i ti u mačkastom okvirčeku:-)))
    Najveća pusa na svijetu za Snješkicu i Medenka!!!
    Manica&Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. mmmrmmrrr....Ipak sam ja neodoljiv-sada me ljube i Manica iMartina,a evo i klub obožavateljica mi se povećava...mljac,mljac moram još malo prigristi prije večere...mjauuuuuuuuuuuuuuuuuu...:)

    OdgovoriIzbriši
  6. He he!!!
    Mogli bi napraviti i neku mačkastu svadbicu!!!To bi baš bilo dobro...:)))
    Pusa g. Medenom i njegovoj ljubavi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uzivala sam citajuci i gledajuci post, stvarno si "otkacena" gosp. Medeni je zaista neodoljiv:)
    Ipak sam se zagledala u tvoj mali ured, koji je prekokrasan.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  8. mmmrmrrrrrrrrrrrrr....SVADBICA???????????ufffffffffff,pa još nismo ni zaručeni!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovaj post mi je prva liga,prava mala mačkasta pričica u slici i riječi.Uživala sam:)

    OdgovoriIzbriši