Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

26. studenoga 2010.

MICA BOŽIĆNICA

Smislila sam ovu  torbicu za zgodan poklončić za predstojeće nam blagdane...
U torbicu se naravno može staviti nekakva sitnica ,pa će to biti zanimljiv i unikatan dar za Vaše najdraže!!


Naruđbe na   micetorbice@gmail.com

Broj komentara: 9:

  1. Prelepa torbica,kao i sve do sada.Za ovako divan blog jedna nagradica od mene.Pozdrav.
    http://mojslatkisvet.blogspot.com/2010/11/nagrada-me-encanta-tu-blog.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Morala sam smisliti božićnicu ,kada su nam je ove godine ukinuli...Hvala curke...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na lepom komentaru :)
    svrati uskoro opet u izradi su neke bubice torbice kod mene :)
    Pozdravcic

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao i u životu,ja nikada ne lažem ,pa su moji komentari zaista odraz moga istinskog oduševljenja!!
    Jedva čekam nove torbice...:)

    OdgovoriIzbriši
  5. kako je slatka , oduševe me svaki put kad ih pogledam a onda se zanesem pa gledam dalje i dalje ,sve čestitke

    OdgovoriIzbriši