Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

9. listopada 2010.

ZAVJESE




OVO SU MOJE NAJDRAŽE ZAVJESE,A OVE POSLJEDNJE U NUZU SU ROLETNE KOJE SE SVIMA JAKO SVIĐAJU...

Broj komentara: 12:

  1. predobre su mi zavjese.....meni kao ljubiteljici crno bijelih kombinacija su one prve MRAKa.))....
    a hekla na predzadnjim je divna (imaš možda shemu?)......
    vidiš ove zadjne su mi super a mogle bi tako ići i kao panel zavjese.....već se vidim kako kombiniram i mijenjam moje panel zavjese u kuhinji:)))....
    M.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatke su!!! Prava vedrina u prostoru :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepe su!!!

    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  4. HVALA VAM DRAGE MOJE KREATIVKE....
    IMAM SHEMU,NEKAKO ĆU TI JE DOTURITI,LENKA HVALA,ZONDRA PUSSE

    OdgovoriIzbriši
  5. Zavjese su super.
    Rolete su odlične, trebam nešto smislit za svoju dnevnu sobu.

    OdgovoriIzbriši
  6. DRAGA MOJA IMENJAKINJO,UOPĆE NE SUMNJAM DA ĆEŠ SMISLITI NEŠTO ORGINALNO I SLATKO!!
    JEDVA ČEKAM..

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajan aplikativni pacvork.


    http://lidafilipovic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Mogu da ti posaljem Swarovski kristale pa mozes polako peglom da pricvrstis na ovako lepe zavese

    OdgovoriIzbriši
  9. Nemogu se odluciti koje su mi ljepse.

    OdgovoriIzbriši
  10. koja je cijena zavjesa sa čipkicom?

    OdgovoriIzbriši
  11. Cijena ovisi o veličini i zavjese i čipke -za daljnje nfo javite mi se mail micetorbice@gmail.com

    OdgovoriIzbriši