Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

25. listopada 2010.

MICIKA GREEN ROSE


SUNCE,PTIČICE DJELUJU NA MENE I EVO JOŠ JEDNE MICIKE...

Broj komentara: 9:

  1. draga moja micika blog odlično izgleda:))....tko zna zna a tea je majstor:)))....
    a torbe?....sve od reda predobre i preslatke:)))...
    M....

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna je! Boje su extra! pozzz.....

    OdgovoriIzbriši
  3. To je sada jedan ooozbiljan mickasti blogek...
    Hvala puno na pohvalama!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. super su torbice, odlične ideje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, i tvoje su mace super, slican nam je stil i jako mi se svidjaju 3D detalji. Ove moje, pokoja ima u ushima ili drugde celofan, pa onda suskaju kad se pipne..

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepo..i sviđa mi se novi izgled bloga!!

    OdgovoriIzbriši
  7. imaš jako lepe torbe, svaka čast :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Šuškave mice-oodlična idejica !!!
    Hvala vam svima što volite moje micike....

    OdgovoriIzbriši