Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

16. kolovoza 2014.

Kukičana bijela tunika ♥





...Ova bogata bijela pamučna tunika bila je naručena za jednu preslatku djevojku, a kada ju je dobila rekla je da je bila glavna u društvu te da su se mnoge muške glave okretale za njom...

Uglavnom, tunika je zaista raskošna, kroj je idealan za svaki tip žene, a otišlo je više od kg konca Liric, 100 % pamuk!

Buduća vlasnica je obožavateljica mojih Monstersa pa sam joj jednoga poslala gratis( to je ovaj pinkasti  na sredini tunike ) i normalno njenom veselju i vrištanju nije bilo kraja (ˆ◡ˆ)





Na mojoj fb stranici  HeklArt postoji  album koji sam nazvala KATALOG MODELA ZA NARUDŽBE
u kojemu skupljam modele i šeme s neta ili iz starih dobrih časopisa za kukičanje i pletenje, pa slobodno možete pogledati i izabrati model koji Vam odgovara, a za sva pitanja i narudžbe javite mi se u inbox...


                                       mjauuuuuuuu... 

                                                                    





1 komentar: