Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

25. veljače 2013.

Handmade shop for You



Nemam vremena za moj dragi blogek jer sam pokrenula veliki marketinški projekt, preeviše posla za samo jednu Micu  ali eto moja idejica je zaživjela u tolikoj mjeri da se i sama čudim..
Puno nas je ručnoradilica i ovakvu idejicu  već sam odavno nudila svima stručnjacima ,ali nisu to prepoznali kao potencijal i što mi je drugo bilo činiti nego sve uzeti u svoje cape..
Jurim dalje ,a ako Vas zanima kako sam to sve organizirala pogledajte OVDJE ,pa možda nam se i pridružite jer tim stalno raste, pa tko zna???,





 
                                                mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :::)



1 komentar:

  1. Bravo Mico, cestitam na poduzetnosti, stranica izgleda fantasticno. Zelim Vam puno, puno uspjeha!

    OdgovoriIzbriši