Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

15. siječnja 2013.

Siječanj 2013 g.


Duugo me nije bilo jer mi je bez veze bilo blablati bez fotki koje nisam mogla učitavati...
Nadešavalo nam se stvarno toliko toga da nemrem sve strpati u jedan post,samo ću Vam staviti par sličkica sa Božićnog sajma u Slavonskom Brodu  na kojem  smo definitivno pokupili svu slavu !!!
Radimo punom parom,otvorile su se neke nove suradnje ,mene bole prsteki ali svejedno uživam kada imam posla i kada se moje vrnđarije vole i traže  :)..
 
 
 
                                            ...naša kućica sa Suuuperozbiljnim Micanom :) ...



                                               .... Mican je  bio glavna faca na sajmu ...
 
 

                                          
                                             ...a Melisa nam je napravila ovu pločicu ...


Nadam se da ću uhvatiti vremena da se povremeno javim jer bih trenutno najviše voljela da sam hobotnica pa da imam više pari ruku za vrnđanje...



                                                     mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuu  :::::))))



 

 


Nema komentara:

Objavi komentar