Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

15. kolovoza 2012.

MICA - ZA POMOĆ MALIM MACAMA



...Gledam kako su ljudi nemilosrdni pa se iživljavaju na tim malim macama,a samo mala  hrpica volontera veelikog  ♥   radi maximalno da im pomgne..
Kako sam ja JA i nemogu to mirno gledati napravit ću ono što najbolje znam i pomoći im svojim micastim stvarčicama..
Ove torbičice su dio paketa koji sutra putuje u  Osijek,i nadam se da će se prikupiti neophodan iznos da se plate veterinarske usluge jer opstanak Udruge zavisi o tome!!






 Želite li mi pomoći da im i dalje radim micaste stvarčice a imate kod kuće hrpu vune,konca,gumbeka,materijala,čipkica itd..što Vam stoji na hrpi još od čukunbake i pratetke a ne treba vam i u stvari Vam smeta -pošaljite mi a ja ću svojim capama navrnđati nešto micasto i tako ćemo zajedno pomoći životinjicama..

Javite mi se u inbox ako imate paketić za mice,Hvala unaprijed  ♥                       

..g.Medeni nadgleda slanje paketića svojim legama u Osijek ,jer ipak mu je mama Osječanka a kako krv nije voda on je ovaj zadatak shvatio jako ozbiljno ...




                                                          mjauuuuuuuuuuuu ♥ ♥ ♥ ♥ 
 

1 komentar: