Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

25. kolovoza 2012.

LUNINE KUKIČANE ČAROLIJE


Fejs mi je pružio veliku mogućnost da upoznam razne ljudove i dobre i loše ,ali i neke zaista posebne osobice koji su mi oplemenile život ♥ ♥   


 Luna je jedna od posebno dragih osoba  koje mi je postala prava prijateljica iako se samo čujemo ili dopisujemo jer jako puno kilometara nas dijeli  -naime nalazimo se na krajnjim djelovima Hrvatske,Luna je u Istri a ja u Slavoniji.
Daljina nas nije spriječila da se povežemo ,jer kažu da ljubav ne pozna  granice,pa tako je i ovo prijateljstvo započelo iz ljubavi prema vrnđanju a onda se  proširilo i na ženske sfere. 
Želim da vidite Lunine kukičane čarolije jer one to zaista i jesu,a slikice govore puuuno više od milion riječi pa stoga uživajte u galeriji ovih predivnih radova!!!
















                                   ...ovako izgledaju male princeze u Luninim kreacijama ...



Želite li vidjeti ostatak ovih prekokrasnih radova posjetite stranicu Ručni rad Luna ,a poželite li nešto naručiti za sebe  ili za poklon bebici kojoj možda idete u posjet,kontaktirajte Lunu u inbox...


                                                    mjauuuuuuuuuuuuuuuu   ♥ ♥ ♥ ♥

1 komentar:

  1. Mislim da sam vidjela ove radove već na tvom fb profilu, ali mislila sam da su tvoji. Predivni su!

    OdgovoriIzbriši