Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

10. srpnja 2012.

SVE ZA VELIKE I MALE VJERNIKE



...Poodavno se nakanjujem napraviti ove stvarčice  ali nikako da dođu na red,pa je jedna moja fanica sve pokrenula kada mi je pokazala kako radi svoje kukičane krunice...Zamolila sam ju da mi objasni jer mi je to superoriginalna idejica  i naravno kako ja volim sve napraviti na svoj micasti način napravila sam više toga i dobila prekrasan kopliment kada mi je dotična s oduševljenjem rekla da su moje krunice ljepše od njezinih!!
Nisu naravno,samo sam ja to malčice drugačije navrnđala,evo uvjerite se sami...





                                           ...kukičane krunice u svim bojama,
                                      a ovo interesantno pakovanje je Micanov design...


                                      ...kukičane mini krunice su zgodan poklončić...



                                           ...evo ih sve  ovako štosno poredane u krug....


                                              ...baby mini krunice-uz njih se dobije
                                                     printana molitva Anđele čuvaru...



                                               ...omot za Bibliju s zlatnokukičanim križem...

                                              ...i kukičani označivači za Bibliju...



                                                 mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ♥








1 komentar:

  1. super ideje za heklanje krunica, odlično su ti ispale

    OdgovoriIzbriši