Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

24. lipnja 2012.

PLETENE RUČKE ZA TORBICE - PONUDA



Budući da me dosta pitate gdje nabavljam ove ručke,evo odgovora-radi ih moj dragi majstor Mirko po mojoj narudžbi jer meni ove dimenzije odgovaraju .
Možete ih naručiti  kod mene na mail  micetorbice@gmail.com,s naznakom da okrugli model može biti i manjeg promjera.
Cijena 1 para ručki  je samo 30 kn,a evo i modela koji su dostupni...









                               Budite DOBRE ,lijepe i pametne ..voli Vas sve Vaša Mica


                                                        mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

1 komentar:

  1. Lijep pozdrav poštovana Mico. Sve vaše stvari su tako krasne, od velikih pa do malih... samo bih željela informaciju - da li još uvijek distribuirate ove ručke za torbe? Lijep pozdrav, Svjetlana. (Nina je moja kćerka)

    OdgovoriIzbriši