Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

24. svibnja 2012.

CLUTCH No. 1


Danima nisam niti primirisala mašinici,ali   danas je  granilo sunce i g.Medeni me odmah odveo u šetnjicu pa sam tako otkrila prvu jagodicu ove godine koja se lijepo zacrvenila,a kako znam da će mi ju Mican ubrati  da me iznenadi ,morat ću biti totalka ozbiljna ::)






namučila me ova torbica ali je zaista ispala preedivno-čvrsta,velika,posebna-da to je ONA

                                                                  CLUTCH No. 1



                                            ... mašnice su čekale priliku za slikanje ...


                                    ...a mogu upasti u nepriliku i postati šnalice ili brošići...


                                           jurimmmmmmmmmmmmm dalje,do sutra veeliki


                                    mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:::)

Nema komentara:

Objavi komentar