Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

19. ožujka 2012.

TETA MICA U ČOKOLADI...mljacccccccc



Teta Mica sam ja naravno i to na čokoladnom blogu jedne predivne mlade osobice koja me je toliko dirnula da ne mogu doći k sebi osim joj poručiti od srca ..VEEELIKO HVALAAA!!!



 dvije tri o teta mici...                           

što sve mi u Hrvatskoj imamo..?
pa imamo puno puno toga.. imamo prekrasne gradove... rijeke.. jezera.. šume..
imamo jako puno zaštićenih životinja i biljaka..
imamo puno povijesnih ličnosti koje su obilježile svjetsku budućnost, pa da nije bilo Tesle ja sad ovo ne bi pisala, zar ne..?

imamo i jako jako puno kreativaca..
koji su se napokon počeli priznavati i prikazivati kod nas..
a netko tko je na mojoj listi trenutno pri samom vrhu je osoba čiji rad već dosta dugo pratim..

ja kad pričam o njoj ja ju zovem teta mica.. pa evo da nešto kažem o teti mici..
slobodno mogu reći da je dizajnerica..

uzela je motiv mačka koji koristi u raznim varijacijama svojih torbi, a preko ljeta se tu nađu i majice za velike i male sa već spomenutim uzorkom.. razni dekorativni predmeti.. okviri i albumi za slike.. šlapice za bebe.. torbe za mamu i curicu.. nema čega nema na njenoj stranici..

no ja vam sad neću pokazati micane nego nešto drugo što teta mica radi.. a to je savršeno za toplo vrijeme i vjerujem da će za par dana svaka od vas morati imati bar po jednu..

a to su prekrasne kukičane torbe..







zar nisu predivne..?
a moram vam reći da su Mice Torbice... sve poznatije, evo baš ovaj vikend su bile u D&D-u u dijelu o Hrvatskim kreativcima..
preporučila bi vam da trkom odete tamo i kupite svoj micasti modni dodatak jer kad jednom mica ode u Pariz nećemo si ju baš moći priuštiti... ;)







.






About:  http://chocolatina.blog.hr/

studentica sam na ttf-u, na drugoj sam godini.. na modu gledam kao na produžetak nas samih, naš odabir, kombinacije i boje koje stavljamo na sebe odražavaju nas, odjećom se treba igrati, eksperimentirati i privlačiti.. želim se i dalje baviti modom i jednom biti kolumnist za novine.. uz to, želim se baviti i svojom drugom velikom ljubavi, a to je dizajn interijera..
opušta me dobra knjiga, trbušni ples i moj mali kućni ljubimac..
posebno mjesto u mom životu ima moja obitelj, moja mama s kojom imam poseban odnos..
a šećer na kraju je moj V., skupa smo već jako jako dugo, ali on je jedna posebna priča.... 
                                mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,šmrcccc:::)

Nema komentara:

Objavi komentar