Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

10. prosinca 2011.

DVIJE DOBRE SUSJEDE & NELY




      Moja već poslovično dobra susjedica teta Mandica,veliki je zagovornik moje maxime "Ništa baciti dok ja ne vidim",pa je to prenjela na susjedicu Dragicu s kojom prijateljuje više od 30 godinica i svako jutro moje drage cure piju kavicu,grickaju voće i kolačiće i govore jedna drugoj Vi !!!!!
Kakvo preedivno prijateljstvo-moja vječita željica,nikada ostvarena!
Uglavnom,kažem ja jednom prilikom teta Mandici ima li ona onaj starinski kofer negdje zabačen u šupi br 1,2 ili na tavanu??..Ženica sve pregleda ali nema,aliii prije neki dan nosi koferić u super stanju koji je teta Dragica htjela baciti,ali je bila spriječena na sreću i koferić mi je dopao šapa i to u pravi čas jer mi je preodlično poslužio za Božićni sajam koji počinje danas!!



                                                                       prije....


                                                                        poslije...........


                                                                mjauuuuuuuuuuuuuu::)


                                                                1 red bočica...


                                                                    šarenka....

                                                                     duo u crvenom...


                                                          bit će i medene rakijice....


                                                                    vesele bočice




                                       i paprenjaka rađenih po 100-godišnjem bakinom receptu



                                           i medeno društvance po recepturi naše drage Nely...


Izvješće i sličkice sa sajma ću naravno objaviti da vidite kako nam je bilo,a sada jutarnja kavica uz par viceva za lijep i veseo dan...


                                                              *****

                             Stvarno nemam sreće sa ženama! – žali se Ivica svom najboljem prijatelju.
                                                               - Zaista? Otkud ti to?
                                                               - Zaista! Prva me ostavila...
                                                                         A druga?
                                                                        - Druga nije

                                                             *****

                                                      Jedan ćelavac gleda se u ogledalu, i kaže:
                                                     - Već mi je šezdeseta, a ni jedne sjede vlasi!

                                                            *****
                                                      Starica i starac prolaze parkom, pa će ona njemu:
                                            - Sjećaš li se one tamo klupe, onde si mi ukrao prvi poljubac.
                                            - Sjećam se, zbog te krađe sam još i danas na robiji.
                                                           *****
                                                                        Žena pita muža:
                                                             -Sviđa li ti se moj novi šešir??
                                                          -Predivan je!!Zaklanja ti cijelo lice.

                                                          *****

                               Nasmijte se i budite veseli i pozitivni cijeli dan...

                          mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu::)








Nema komentara:

Objavi komentar