Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

17. siječnja 2011.

NAGRADICA ŠESTA

OOOOOOOOOOOOOOOOOO....ovo je DEFINITIVNO MOJA GODINICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Pokloni,pozivi ,nova prijateljstva,poslovne ponudice......i sada opet nagradica kojom me je počastila Rocky hell-hvala dražesna moja od srčeekaaaaa!!!


Treba nablablati 7 stvarčica o sebi ,ali ja sam to već napričala više puta,pa da ne budem davež samo ću prosljediti nagradicu  sljedećim blogekima:

              1. Biljana Shabby
             2.Krpice i konci
       3.Zondra art
     4.Art drops
5. Mare   
                                 6.Torbe za svakoga po nešto
                           7.Bebi cipelica handmade
                          8.Djevojčica s torbicama
                 9.Made by Andrea
10.NaR 

Dražesne moje bloggerice poslužite se u velikom stillu ovom nagradicom....mjauuuuuuuuuuuuuuuuuu...:)





Broj komentara: 6:

  1. čestitam na nagradici! Zasluženo! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam mica!Al` su te napale te nagrade.
    Hi,hi,hi,zahvaljujem se!
    Mica-kapljica!!!:))

    OdgovoriIzbriši
  3. mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...za MICA KAPLJICA!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitam na nagradici ! Zahvaljujem se Mici ... velika je sreća za mene videvši da sam na spisku onih koje si odabrala ... cmokkkkk

    OdgovoriIzbriši
  5. Mica-maco najdraža, hvala puno na nagradici i čestitamo ti od srca na tvojoj! Živjeli!

    OdgovoriIzbriši